22 June 2012

.my pen, I'm in love with U


السلام عليكم..

ok, walaupun saya dah tolak tawaran UIA, tapi nak juga citer pasal UIA ni..hee23..entry pasal UIA ni saya ada bagi briefing sikit kat entry .matlamat hidup tersangatlah penting..

sebenarnya, sebelum tolak tawaran UIA ni, saya sempat gi shopping sikit barang2 yang kononnya untuk persediaan ke sana..la, kalau x nak pergi, nape nak beli kan..? ada x yang tanya macam ni..? kehkeh..sebenarnya ini semua group CFS IIUM 2012/2013 punya pasal..hoho, suka2 hati je nak salahkan benda lain..padahal, hati tu yang xde pendirian..lalala..dalam group ni, semua senior2 dia baik2 belaka..walaupun korang tanya soalan yang merapu2 pun, diorang akan jawab sejujur2nya dari lubuk hati..buzy pun, diorang still luangkan masa..salute betul pada mereka2 ini..tapi, tulah, bila fikir betul2 (actually fikir lepas dah beli barang2 semua, hehe), rasa macam xpelah, let it go..*tarik nafas sampai mulut kembung, lepass..

huhu..suuudah cukup cukup sudahhh..tutup citer..sebenarnya xde kena mengena pasal tu pun..nak citer pasal gambar2 yang dah dibeli je..meleret2 pula ya..hehe..asifah..8 )

now, cuba tengok gambar..
gambar satuuu, masuk menghadaaap..



eh, sikit..? kehkeh..saja beli sikit sebab hati memang langsung x nak pergi pun kan..so, saje nak prepare apa2 yang patut kononnya nak masuk ke sana..tapi, ok juga ya beli barang sikit2 dulu, at least barang2 ke mesir nanti xdelah terasa beban sangat nak beli sekaligus..haha..ada hikmah..*yayy..tepuk tangan tanda lega..

gambar dua pula, sila masuk menghadap..



ha, tengok ni!! akhirnya, termakbul juga cita2 saya nak beli satu balang pen..kahkah..
dulu time study, asyik beli satu2 je, x pun satu pack tu, sekarang ni, ha, amek ko beli satu balang terus..*senyum sinis tanda puas hati..
dulu mak x bagi beli satu balang sebab mak pernah beli, yang boleh pakai just sikit je..lain semua xde ink..so, masa yang paling lama untuk memilih barang sekolah adalah pen2 ni..first time nak beli satu balang ni rasa takutlah juga sebab nanti ada yang x ada ink, kan dah membazir kat situ..tapi, alhamdulillah jenama FASTER ni sangat boleh dipercayai..hee23..good for the first trial..

sebab apa..? ha, dalam penutup pen ni, ada cover lagi yang tutup mata pen tu..so, kalau benda tu ada lagi, that means xde sape yang pernah pakai lagi n automatik dakwat dia still ada lagi..lagipun kan, kalau korang beli jenama FASTER ni, korang akan bertambah semangat lagi nak belajar, haha dah macam sales promoter pula dah..haha..xpelah, janji dalam hati ada kebun..haha x caye..? gambar 3, masuk menghadap pula..


tengok gambar ni, amati betul2..kalau boleh, masukkan terus kepala korang dalam kom/lappy/hp korang tu..kehkeh..xdelah..kat setiap pen ada 3 corak yang berbeza..cuba baca tulisan kat badan pen tu..
ok2..x nampak xpe, jangan hentak2 kaki ya, x elok..*alamak, sorok muka dalam bantal kalau xde sapa yang hentak kaki..hehe..meh saya citer ya..*keluarkan muka balik..tiga corak ni means ada tiga kata2 semangat yang berbeza..

1) university, here I come! *wah23..gitu..
2) always aim high! *siap ada gambar mahkota lagi, cantik!!
3) cintai warisan kita (ada tulisan rumi dan jawi) *bangga jadi anak org melayu..

ececeh, kan..? semangat pula pen ni, tuan dia x semangat pun..
tapi siyes, pen ni sedap kot pakai..laju je bila tulis..smooth n steady gitu..haha..


okay lah dear, tajuk ini sampai sini saje..dah xde story sebenarnya..rasa tu jelah kot story pasal persiapan yang x jadi ni..nanti taip panjang2, takut berubah hati pula..lalalalala..ok jumpa lagi ya, salam..8 )


p/s : FASTER, banyak ni saya dah puji, xde imbuhan apa2 ke..haha..*kenyit mata sikit..then lari laju2 takut kena kejar..kihkih..

No comments:

Post a Comment